Συνέντευξη του C.E.O. της D.A.S. Hellas Κάλλη Εμμανουήλ στην Ελενα Ερμείδου - Insurance World

Η στρατηγική της εταιρείας είναι πάντα αυτή που προσβλέπει στη συνεχή κερδοφόρα ανάπτυξη, βελτίωση του brand name…

Σε μία σύντομη συνέντευξη του, στο περιοδικό IW, o νέος Διευθύνων Σύμβουλος της DAS Hellas κος Εμμανουήλ  Κάλλης μιλά για την στρατηγική της εταιρείας, για πιθανές νέες συνεργασίες με ασφαλιστικές,  τα κανάλια διανομής και το bancassurance, καθώς και την χρησιμότητας της νέας τεχνολογίας

– Κύριε Κάλλη επιτρέψατε μου να σας συγχαρώ για την νέα σας θέση και να ερωτήσω, ξεκινώντας την συνέντευξη αν  Θα ακολουθήσετε την ίδια στρατηγική ανάπτυξης με την προηγούμενη ή σχεδιάζετε νέα στρατηγική;

Η στρατηγική της εταιρείας είναι πάντα αυτή που προσβλέπει στη συνεχή κερδοφόρα ανάπτυξη, βελτίωση του brand name και την πιστή εφαρμογή στην πράξη των υποσχέσεών της προς τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, τους πελάτες της, καθώς και προς τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες.

– Η στρατηγική σας θα είναι πάντα εναρμονισμένη, ευθυγραμμισμένη με τους στόχους της ERGO;

Η στρατηγική είναι ασφαλώς ανεξάρτητη, αλλά συνδεδεμένη με τις οδηγίες και με την επίτευξη στόχων που οι μέτοχοι θέτουν σε επίπεδο ομίλου.

– Ποιά κανάλια διανομής θα επιλέξετε για την πώληση των προϊόντων Νομικής Προστασίας;

Επί σειρά ετών η εταιρεία συνεργάζεται επιτυχώς με πολύ μεγάλο αριθμό ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όλων των επιπέδων. Αυτό θα συνεχιστεί με ιδιαίτερο δυναμισμό.

–  Πώς βλέπετε το bancassurance;

Το bancassurance υποβοηθά στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης του ευρέως κοινού, με την απαραίτητη όμως ορθή εκπαίδευση των ασχολούμενων μ’ αυτό.

– Πιθανές νέες συνεργασίες με ασφαλιστικές βλέπετε;

Ο κλάδος της Νομικής Προστασίας είναι συμβατός με τα παρεχόμενα προγράμματα όλων των εταιρειών. Αυτό σημαίνει ότι ασφαλώς προσβλέπω σε συνεργασία με ασφαλιστικές εταιρείες για την παροχή, μέσω αυτών, των προγραμμάτων μας.

-Τί σημαίνει για σας νέα τεχνολογία;

Είμαι λάτρης της τεχνολογίας. Οι εφαρμογές της υποστηρίζουν και διευκολύνουν το δύσκολο έργο των ασφαλιστικών εταιρειών και διαμεσολαβητών, στην ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών οποιουδήποτε πολίτη.

Πίσω στα νέα