Ιούλιος – Αύγουστος 2014

Ασφαλιστικό Marketing

Γιάννης Παυλίδης – Επιθεωρητής Πωλήσεων της D.A.S. Hellas

Η έννοια της Νομικής Προστασίας … είναι συνδεδεμένη με το αναφαίρετο δικαίωμα του πολίτη που έχει να κάνει με την πρόσβασή του στη δικαιοσύνη όταν αυτή είναι απαραίτητη, χωρίς βέβαια το κόστος αυτής να αποτελεί τροχοπέδη για μία τέτοια απόφαση.

Το παρελθόν της D.A.S. … ξεκινά από το 1917, όπου η ιδέα προέκυψε για την ανάγκη κάλυψης δικαστικών δαπανών σε αποζημιώσεις αυτοκινητιστικών δυστυχημάτων που αρχικώς αφορούσαν τους αγώνες αυτοκινήτων στην πίστα της Les Mans και το 1971 που αφορά τη χρονολογία που ξεκίνησε τη λειτουργία της στην Ελλάδα.

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης … αποτελούν τον σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας μέσα από τον οποίο ένας οργανισμός έρχεται πιο κοντά στο κοινό του μεταφέροντας τα μηνύματα που θέλει με έναν διαφορετικό, αλλά άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης. Αναμφισβήτητα, τα τελευταία χρόνια τα οι σελίδες και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αλλιώς «social media» έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας για πολλούς ανάμεσά μας.

Ο ρόλος των εξειδικευμένων Διαμεσολαβητών … Νομικής Προστασίας είναι να μεταφέρουν και να αναδείξουν στον Έλληνα πολίτη τη χρησιμότητα και την ωφέλεια ενός συμβολαίου Νομικής Προστασίας και να τον καθοδηγήσουν στο κατάλληλο πρόγραμμα σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες.

Η σχέση της Νομικής Προστασίας και του Ασφαλιστηρίου Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης Διαμεσολαβητών … θα λέγαμε πως είναι παρόμοια με εκείνη του αρσενικού και του θηλυκού. Ο ένας καλύπτει τα κενά του άλλου και η ύπαρξη και των δύο δεν είναι ανταγωνιστική, αλλά συμπληρωματική.

Οι πελάτες της D.A.S. … αποτελούν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος για εμάς. Η έμφαση που δίνεται στις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και αποτελεσματικότητας, αποσκοπεί στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση, αλλά και στην παροχή της φροντίδας που πραγματικά τους αξίζει.

Η νοοτροπία του Έλληνα … ως επί το πλείστον βασίζεται σε μία λογική σύμφωνα με την οποία η ασφάλιση είναι χρήσιμη, αλλά όταν έχει ήδη συμβεί το «κακό». Η διαμόρφωση αυτής της λογικής οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην έλλειψη πληροφόρησης γύρω από τα ασφαλιστικά προγράμματα. Και εδώ έρχεται, όπως είπαμε, ο ρόλος του διαμεσολαβητή ο οποίος πρέπει να φροντίσει να παρέχει την ενημέρωση που χρειάζεται ο υποψήφιος ώστε να κάνει συνειδητά πλέον τις επιλογές του πριν να είναι πολύ αργά!

Όταν η Νομική Προστασία δεν είναι ανεξάρτητο συμβόλαιο και παρέχεται … ως κάλυψη μέσα από εάν ασφαλιστήριο συμβόλαιο αστικής ευθύνης (π.χ. οχήματος), τότε υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να προκύψει σύγκρουση συμφέροντος με την Ασφαλιστική Εταιρία Αστικής Ευθύνης και ο πελάτης να μείνει ακάλυπτος.

Η προσωπική μου πορεία στην ασφαλιστική αγορά … ξεκινάει από το 1995 αναλαμβάνοντας διοικητική θέση στο τμήμα Πωλήσεων και Marketing εταιρίας Γενικών Ασφαλίσεων. Ωστόσο, η διαδρομή μου σε άλλες Ασφαλιστικές Εταιρίες είτε Γενικών Κλάδων, είτε Κλάδου Ζωής ήταν πάντα ως στέλεχος του τμήματος Πωλήσεων. Εκεί, όμως, που θα ήθελα να σταθώ είναι στη στιγμή της ένταξής μου στο δυναμικό Πωλήσεων της D.A.S. Hellas – τον Φεβρουάριο τον 2009 – όπου μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω ένα κλάδο που πραγματικά παρέχει βοήθεια στον πελάτη και «κουμπώνει» σε όλες τις ανάγκες, σε όλες τις δραστηριότητες και φυσικά σε όλες του τις ασφαλιστικές καλύψεις.

Το γεγονός που με έχει επηρεάσει σημαντικά στη ζωή μου … δεν είναι ένα, αλλά πολλά και έχει να κάνει με την εφαρμογή της ασφάλισης στις περιπτώσεις που χρειάστηκε. Έχει να κάνει με τα ανάμεικτα συναισθήματα που βίωσα όπου σοβαρές ατυχίες «χτύπησαν» συνανθρώπους μας, αλλά μέσα στη στενοχώρια υπήρχε ένα σοβαρό «αποκούμπι» που λεγόταν ΑΣΦΑΛΕΙΑ!

Πίσω στα νέα